Beoordelingen van Restaurant the Lake Heerhugowaard

Recente recensies

5.0
Lia van der Meer
31 maart 2025

Heerlijk! Zag er super uit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart
29 maart 2025

Het was niet het vertrouwelijke niveau. Bezorging was veel te laat (wel netjes gebeld) en de sushi zag er goed uit maar was niet zo smaakvol als anders.

Jolanda
27 maart 2025

Helaas duurde het nog best lang voordat het eten kwam na de melding van uw bestelling is onderweg waardoor de warme gerecht al behoorlijk waren afgekoeld, vooral de frietjes onder de kip. Verder zag alles er weer heerlijk uit en was ook lekker.

Leo Schoenmaker
23 maart 2025

Kwaliteit prima, helaas geen uien op de loaded yakitori fries

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Restaurant the Lake

Hi Leo, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de kwaliteit en bezorging naar wens waren. We vinden het jammer dat de uien ontbraken op de loaded yakitori fries, dat had natuurlijk niet mogen gebeuren! We zullen dit intern bespreken om herhaling te voorkomen. Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen voor een nóg betere ervaring! Met vriendelijke groet, Team The Lake

V.
23 maart 2025

Je merkte echt dat de Ibiza bowl andere ingrediënten had. Het bakje saus ontbrak, de zalm was erg dik en niet gesneden en er zat mango in. Ook waren ze te vroeg maar kwam ik gelukkig net thuis waardoor ik het in ontvangst kon nemen. Anders hadden ze dus moeten wachten… de patat was daarentegen wel erg goed!

Reactie van Restaurant the Lake

Hi V., Bedankt voor je feedback! We begrijpen dat je de Ibiza Bowl anders ervaren hebt dan normaal. Mango zit er inderdaad altijd in, maar het kan zijn dat er deze keer wat meer in zat dan gebruikelijk. We zullen de feedback over hoe de zalm gesneden was meenemen in de volgende teammeeting, en dat de saus ontbrak – dat hoort natuurlijk niet! We gaan dit intern bespreken om herhaling te voorkomen. Fijn om te horen dat de friet wel in de smaak viel! 😊 Hopelijk mogen we je in de toekomst een nog betere ervaring bieden. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Vera
21 maart 2025

Heerlijk gegeten. Snelle en keurige levering. Zag er ook allemaal netjes uit. Het oog wil tenslotte ook wat. ;)

Reactie van Restaurant the Lake

Hi Vera, Wat een geweldige review, bedankt! We zijn superblij dat je genoten hebt van je maaltijd en dat alles naar wens was. Het oog wil inderdaad ook wat, en we doen ons best om alles zo mooi en lekker mogelijk te maken. Hopelijk tot snel! 🍽️💛 Met vriendelijke groet, Team The Lake

Raymond
17 maart 2025

we vonden de "sushi" heel mooi maar we houden van traditionele sushi dus we zullen hier niet meer bestellen. Voor ons was het te ver gezocht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Restaurant the Lake

Hi Raymond, Bedankt voor je review en het proberen van onze sushi! We begrijpen dat smaken verschillen en dat je de voorkeur geeft aan traditionele sushi. Onze creaties zijn wat anders dan de klassieke stijl, en het spijt ons dat het niet helemaal aansloot bij je verwachtingen. We waarderen je feedback en je bestelling bij ons! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Nico van Velden
9 maart 2025

T was weer heeeerlijk !

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Nico, Wat fijn dat je zo hebt genoten! Bedankt voor je review, we staan de volgende keer weer graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Teun Rood
7 maart 2025

4 rollen besteld, 3 gekregen. Uiteindelijk wel goed gekomen, maar niet te gemoet gekomen.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Teun, Bedankt voor je review. Fijn dat het uiteindelijk goed is gekomen, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat er iets ontbreekt bij je bestelling. Onze excuses hiervoor! Hopelijk mogen we je snel weer van een volledige en zorgeloze bestelling voorzien. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Sebastiaan Hahnen
5 maart 2025

Heerlijke gerechten en mooi gepresenteerd

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Sebastiaan, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je hebt genoten van de gerechten en de presentatie. We waarderen je feedback en hopen je snel weer te mogen verblijden met een heerlijke bestelling. Met vriendelijke groet, Team The Lake

M. Schuit
3 maart 2025
Reactie van Restaurant the Lake

Hoi M. Schuit, Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden was over de kwaliteit, maar jammer dat de bezorging niet helemaal naar verwachting was. We nemen dit mee om te verbeteren. Mocht je in de toekomst nog verbeterpunten voor ons hebben, stuur ons dan gerust een mailtje op klantenservice@thelakerestaurant.nl We horen graag je feedback! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Marjolijnlambeck
2 maart 2025

Het was weer zalig!

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Marjolijn, Wat fijn om te horen! Bedankt voor je bestelling en je positieve review. We zien je graag weer terug. Met vriendelijke groet, The Lake

Vera
23 februari 2025

Super lekker gegeten, vriendelijke bezorger. Ons eerste keer en zeker niet de laatste. Alleen misten we twee van de drie bestelde soja saus. Maar dat waren we door het lekkere eten al snel vergeten. ;)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Vera, Wat leuk dat jullie voor het eerst bij ons hebben besteld en zo hebben genoten! Jammer van de ontbrekende sojasaus, dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. Maar fijn dat het heerlijke eten dat snel deed vergeten. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort weer te mogen verrassen! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Manfred
23 februari 2025

Zoals we gewend zijn, heerlijke sushi op tijd geleverd

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Manfred, Wat leuk om te horen dat alles weer naar wens was! Bedankt voor je vertrouwen en je mooie review. We staan de volgende keer graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Martijn
22 februari 2025
Reactie van Restaurant the Lake

Bedankt voor je geweldige review, Martijn! We zijn blij dat zowel het eten als de bezorging naar wens waren. Hopelijk tot snel weer! Met vriendelijke groet, Team the Lake

Nicole
19 februari 2025

De sushi was weer heerlijk.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Nicole, Wat fijn om te horen dat je weer zo genoten hebt van de sushi! Bedankt voor je mooie review, we zien je graag snel weer terug. Groet, Team The Lake

Verburg
17 februari 2025

Prima kwaliteit en bezorging op tijd

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Verburg, Wat een geweldige review, dank je wel! Super fijn om te horen dat je zo hebt genoten. We doen elke dag ons best om de beste kwaliteit en service te leveren, en het is fantastisch om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. We kijken ernaar uit om je snel weer van heerlijke sushi te voorzien! Groet, Team The Lake

Charlotte van der Meij
15 februari 2025

Om 1300 uur de bestelling gedaan en op 1900 uur gezet. De bestelling is pas 2005 afgeleverd, echt schandalig! De sushi was ook nog eens een rommeltje in de doos, gelukkig was de smaak heerlijk.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Charlotte, Dat is zeker niet de ervaring die we willen bieden, onze excuses voor de vertraging en de slordige presentatie. We begrijpen dat het extra frustrerend is als je ruim van tevoren bestelt en het alsnog later komt. Fijn om te horen dat de smaak wel in orde was! We nemen je feedback serieus en kijken intern hoe we dit in de toekomst beter kunnen voorkomen. Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen, maar ik kreeg je niet te pakken. Daarom heb ik je een mailtje gestuurd! Hopelijk komen we gauw in contact om dit te bespreken. Met vriendelijke groet, Team The Lake

RdB
15 februari 2025

Erg smaakvol, knapperig en dus vers. Met recht de beste in de regio Alkmaar. Bezorging was laat maar dat was denk een gevalletje valentijnsdrukte. Aanrader als je kwalieit wilt en daarvoor wilt betalen

Reactie van Restaurant the Lake

Bedankt voor je mooie woorden, RdB! Fijn om te horen dat je zo geniet van onze sushi en de kwaliteit waardeert. Onze excuses voor de vertraging bij de bezorging. We werken eraan om dit tijdens drukke momenten beter op te vangen. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen! (ps: bekijk je mail voor een verrassing!) Met vriendelijke groet, Team The Lake

Thijs
14 februari 2025

Bestelling werd een uur te laat bezorgd! Eten was verder prima

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Thijs, Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor de vertraging, dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden. We zijn intern al goed aan het kijken hoe we zulke enorm drukke momenten beter kunnen opvangen met ons bezorgteam. Fijn om te horen dat het eten verder wel in de smaak viel! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Wilma
13 februari 2025

Was weer heerlijk, zoals altijd! Ik blijf hier zeker bestellen ;-)

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Wilma, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent! We waarderen je trouwe bestellingen enorm en kijken ernaar uit om je de volgende keer weer te verrassen. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Manon Vellinga
13 februari 2025

Super service en super sushi zoals altijd!

Reactie van Restaurant the Lake

Bedankt voor je mooie review, Manon! Geweldig om te horen dat je weer zo tevreden bent. We waarderen je support en kijken ernaar uit om je snel weer van heerlijke sushi te voorzien! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Marit
10 februari 2025

De sushi was bij een ander adres bezorgd, vind ik een zeer kwalijke zaak. Gelukkig uiteindelijk ontvangen. Kwaliteit van de Sushi was weer prima, wel 1 stukje te weinig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Restaurant the Lake

Beste Marit, Bedankt voor je feedback en voor het aangeven van deze situatie. We vinden het erg vervelend dat je bestelling eerst op een verkeerd adres werd bezorgd, onze oprechte excuses hiervoor. Fijn om te horen dat je de sushi uiteindelijk nog hebt ontvangen. Wat betreft het missen van een stukje sushi: dit kan soms gebeuren door de manier van snijden van de sushiroll. Hoewel het in gewicht hetzelfde blijft, begrijpen we dat dit niet de verwachting is. We gaan hier extra op letten om dit in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en bedankt dat je de kwaliteit van de sushi alsnog waardeert. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Ingmar
8 februari 2025

Heerlijke sushi en perfect op tijd bezorgd

Reactie van Restaurant the Lake

Bedankt voor je prachtige review, Ingmar! Fijn om te horen dat je hebt genoten van de sushi en dat de bezorging netjes op tijd was. We hopen je snel weer blij te maken met een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Reijne
5 februari 2025

Geen stokjes, geen wasabi, geen sojasaus. Het is als patat zonder mayo Daarover gesproken : in de Vega roll zat zoveel saus dat het een drabbige brei werd Niet aan te bevelen voor €55

Reactie van Restaurant the Lake

Beste Niels, Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat de mogelijkheid om stokjes en sojasaus te kiezen gewenst is. Bij de gerechten die je hebt besteld wordt dit helaas niet standaard aangeboden, maar we kijken intern hoe we dit kunnen verbeteren. (Update: we hebben dit nu aangepast in ons menu, bij alle sushi gerechten heb je nu de mogelijkheid te kiezen voor soyasaus, wasabi en stokjes.) Je opmerking over de saus bij de Vega roll nemen we ook serieus mee. We hopen je bij een volgende bestelling weer positief te verrassen! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Jet
2 februari 2025
Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Jet, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten, dat waarderen wij enorm. Fijn om te horen dat zowel het eten als de bezorging 5 sterren heeft gekregen van je. We kijken er naar uit om je weer te mogen voorzien van onze gerechten! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Marja v.d. Bos
31 januari 2025

Was weer heerlijk als altijd. Zelfs de hond kon er niet vanaf blijven 😳🤦🏽‍♀️😂

Reactie van Restaurant the Lake

Hi Marja, Bedankt voor het achterlaten van jouw review. We zijn weer blij om te horen dat alles heeft gesmaakt. We kijken uit naar je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Moniek gootjes
26 januari 2025

Altijd super lekkere sushi!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Restaurant the Lake

Beste Moniek, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo geniet van onze sushi. We waarderen je steun enorm en kijken uit naar je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Anne
26 januari 2025

Helaas zat er niks aan sojasaus bij de hele bestelling geen stokjes. En ik had in de beschrijving aangegeven dat ik geen wakameboontjes wilden hebben maar die zaten er jammer genoeg wel op. Voorderest was de smaak wel weer erg lekker.

Reactie van Restaurant the Lake

Beste Anne, Bedankt voor je review en voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat je bestelling niet helemaal naar wens was. We begrijpen hoe belangrijk het is dat alle details kloppen, zoals de sojasaus, stokjes en jouw persoonlijke voorkeuren. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren, en we zullen dit intern bespreken om herhaling te voorkomen. Fijn om te horen dat de smaak weer goed in de smaak viel. We hopen dat we je bij een volgende bestelling volledig tevreden kunnen stellen! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Bart
25 januari 2025

Was weer perfect en super snel

Reactie van Restaurant the Lake

Beste Bart, Wat fijn om te horen dat alles weer perfect was en super snel bezorgd! Heel erg bedankt voor je mooie review. We waarderen je steun enorm en kijken ernaar uit om je snel weer van heerlijke sushi te voorzien. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Lahoussine
15 januari 2025

elke keer weer een feestje om te ontvangen en te eten. Mijn complimenten!

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Lahoussine, bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze gerechten bij je in de smaak vallen. We kijken uit naar je volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Sil
12 januari 2025

Heerlijk gegeten op tijd bezorgd en zag er goed gepresenteerd uit echt klasse!!

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Sil, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens was. We waarderen je positieve woorden en hopen je snel weer te mogen bedienen. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Vrijhoef
10 januari 2025

Niet de kwaliteit die we van jullie gewend zijn. Aantal rollen slordig opgemaakt. Wat ons vooral opviel was dat de rollen ten op zichte van onze eerdere bestelling weinig belegd waren met de beef en zalm (erg klein plakje). Voor het eerst viel de box tegen, jammer. De gyoza was wel erg lekker!

Reactie van Restaurant the Lake

Hi Vrijhoef! Bedankt voor je feedback. Jammer om te horen dat de sushi deze keer niet aan jullie verwachtingen voldeed. Dat is natuurlijk niet de kwaliteit die we willen leveren. We gaan dit intern bespreken, zodat we hier extra op kunnen letten. Fijn dat de gyoza in de smaak viel! Hopelijk kunnen we jullie bij een volgende bestelling weer de ervaring geven die jullie van ons gewend zijn. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Marie
10 januari 2025

Lekkere sushi

Reactie van Restaurant the Lake

Hi Marie, Dankjewel voor je mooie review. We kijken uit naar je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Karim Tlatli
9 januari 2025
Reactie van Restaurant the Lake

Hi Karim! Bedankt voor je mooie beoordeling. We zijn blij dat je tevreden was en hopen je snel weer van onze gerechten te mogen voorzien! Groetjes, Team The Lake

Nicole
7 januari 2025

Zoals altijd top sushi!

Reactie van Restaurant the Lake

Hi Nicole. Bedankt voor je mooie review! Geweldig om te horen dat je weer hebt genoten van onze sushi. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Ridderhof
4 januari 2025

Helaas was het voor ons vandaag geen succes. De sushi was te koud, ik begrijp dat het niet warm is, maar nu proefde je duidelijk dat het in de koelkast had gelegen. En bij rollen met de ebi fry erin en kip is het niet erg lekker als het te koud is. Helaas was de rijst erg smaakloos, het proefde alsof er helemaal geen azijn doorheen zat en een beetje te zacht. Wij zijn deze kwaliteit niet gewend van the Lake dus het zal vast een uitzondering zijn. Dat overkomt de beste natuurlijk, dus ik wil ze ook zeker niet kraken! Maar wellicht kunnen het wel aandachtspunten zijn voor een andere keer. Voor ons jammer omdat wij ons er wel erg op hadden verheugd, zeker omdat het ter ere van mijn verjaardag was.

Reactie van Restaurant the Lake

Beste Ridderhof, Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te horen dat je ervaring deze keer niet was zoals je van ons gewend bent. We hebben je hierover een e-mail gestuurd om dit verder op te pakken. Hopelijk spreken we je snel! Met vriendelijke groet, Roosje Team The Lake

W&S
1 januari 2025

Bezorging duurde door drukte erg lang (ruim 90 min was de ZSM tijd). Wel netjes te woord gestaan en vervolgens nog gebeld toen ze onderweg waren. Sushi was erg lekker, avocado nog niet helemaal rijp maar verder goed. Mini loempia's waren wel ontzettend vet.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi W&S, Bedankt voor de uitgebreide feedback. Fijn om te horen dat jullie de sushi lekker vonden, maar jammer dat de bezorgtijd en enkele details niet helemaal naar verwachting waren. We waarderen het dat jullie onze communicatie tijdens de drukte konden waarderen. We nemen je opmerkingen over de avocado en mini loempia’s mee, zodat we dit bij de volgende bestelling beter kunnen doen. Hopelijk tot snel! Hartelijke groet, Team The Lake

Dulce
1 januari 2025

Wat een voortreffelijke sushi! Echt de beste die ik ooit gegeten heb. Bezorging ook top. Exact op de afgesproken tijd en prachtig verpakt. Een aanrader! Ze zullen je niet teleurstellen!

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Dulce, Wat een prachtige review, bedankt! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo genoten hebt van onze sushi en dat alles naar wens was, van de kwaliteit tot de bezorging. Dit soort complimenten maakt ons werk extra leuk! Tot de volgende keer! Hartelijke groet, Team the Lake

Janita
29 december 2024

Kwaliteit is erg goed niks op aan te merken en altijd heerlijk. Helaas miste ik de stokjes wasabi gember en sojasaus. Voor deze bedragen verwacht je wel dat dit erbij zit als je het aanvinkt.

Reactie van Restaurant the Lake

Beste Janita, Bedankt voor je mooie woorden over onze kwaliteit, dat doet ons goed om te horen! Het spijt ons dat de stokjes, wasabi, gember en sojasaus ontbraken bij je bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, zeker niet als je ze hebt aangevinkt. Onze excuses hiervoor! We nemen je feedback serieus en gaan zorgen dat dit niet meer voorkomt. Dankjewel voor het delen van je ervaring, en we hopen je snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Rosa
27 december 2024

De kerstboxen zagen er verzorgd uit. De bijgeleverde beschrijving was duidelijk. Op tijd geleverd. Vriendelijke meneer die het bracht.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Rosa, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden was met de kerstboxen en dat alles naar wens was. We geven je complimenten zeker door aan onze bezorger. Hopelijk mogen we je snel weer blij maken met onze gerechten! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Suzan Wit
26 december 2024

Ik ben het beter gehad bij The Lake. 2 sushirollen lagen om in de doos en dus door elkaar. Waardoor de sushirollen uit elkaar vielen op t moment dat je ze uit de doos wilden pakken. Smaak was verder prima gelukkig maar we zijn beter gewend van the lake

Reactie van Restaurant the Lake

Beste Suzan, Bedankt voor je review en het delen van je ervaring. Wat jammer om te horen dat de sushirollen dit keer niet netjes verpakt waren. Dat is natuurlijk niet zoals het hoort, en we bieden hiervoor onze excuses aan. Ik heb geprobeerd je te bellen om dit persoonlijk te bespreken, maar helaas niet kunnen bereiken. Mocht je alsnog contact willen, dan horen we dat graag. We willen er alles aan doen om je bij een volgende bestelling weer de kwaliteit te bieden die je van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Diana
26 december 2024

Had andere verwachtingen bij het kerstdessert. Zeker voor die prijs. Goed om iig bij het dessert aantal personen weer te geven en €20 voor twee kleine stukjes cheese cakes…

Reactie van Restaurant the Lake

Hi Diana, Fijn elkaar net even telefonisch gesproken te hebben. Fijn om te horen dat het dessert wel lekker heeft gesmaakt. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, daar worden wij alleen maar beter van! We kijken uit naar je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Manfred
26 december 2024

Zoals gewoonlijk, geen aanmerkingen. Heerlijke sushi.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Manfred, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat alles zoals gewoonlijk naar wens was. We waarderen je vertrouwen in ons en hopen je snel weer te mogen voorzien van heerlijke sushi! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Mireille Smits
26 december 2024

Top!

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Mireille, Bedankt voor je 5 sterren! Het doet ons goed om te horen dat alles naar wens was. We kijken ernaar uit om je de volgende keer weer net zo blij te maken! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Rita
25 december 2024
Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Rita, Wat een fijne review, dank je wel! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze gerechten. We kijken uit naar je volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Rachelle Serrano Saavedra
22 december 2024

Bestelling kwam bijna 3 kwartier te laat. De gerechten die warm moesten zijn, waren nagenoeg koud. Erg jammer en niet wat we gewend zijn van the lake.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Rachelle, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat de bestelling deze keer te laat was en dat de warme gerechten niet meer op temperatuur waren. Dit is niet de ervaring die we willen bieden. Zou je ons een e-mail kunnen sturen op klantenservice@thelakerestaurant.nl? We bieden je graag een oplossing. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Pien
21 december 2024

Ik vond de loaded fries deze keer weer ouderwets lekker! Echt weer heerlijk gegeten. Het lijkt wel alsof het recept is aangepast en het weer net zo lekker is als de eerste keer dat we bestelde!

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Pien, Wat een geweldige review, dank je wel! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo tevreden bent. Dit soort berichten maken ons werk extra leuk. We hopen je snel weer blij te maken met onze gerechten! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Maartje
20 december 2024

Top op de afgesproken tijd. Heerlijke sushi!

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Maartje, Dank je wel voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent over de kwaliteit en de bezorgtijd. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team The Lake

C.J. Hoek
14 december 2024

De nori was in 2 rollen taai en daardoor oneetbaar, wat doet vermoeden dat het het niet vers was. Normaal gesproken ben ik erg tevreden helaas was dit een tegenvaller..

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi C.J., Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat de nori deze keer taai was en niet voldeed aan je verwachtingen. Dat is niet de kwaliteit die je van ons mag verwachten. Zou je ons een e-mail kunnen sturen op klantenservice@thelakerestaurant.nl? We zetten dit graag recht voor je! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Paul
8 december 2024

Zowel de sushi als warme gerechten waren weer fantastisch

Reactie van Restaurant the Lake

Hey Paul, Bedankt voor je mooie review. We vinden het super om te horen dat de gerechten in de smaak zijn gevallen. We kijken uit naar je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Merel
7 december 2024
Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Merel, bedankt voor je review! We vinden het super om te horen dat je bestelling lekker heeft gesmaakt en goed is aangekomen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team the Lake

Faber
7 december 2024

Hi! Toch even zeggen dat het minder lekker was dan normaal. Normaal krijgen jullie 5 sterren maar smaken minder goed en rijst zompig.

Reactie van Restaurant the Lake

Hi Faber, bedankt voor je eerlijke review. We zullen nagaan hoe het heeft kunnen gebeuren dat de kwaliteit op de dag van je bestelling minder was dan normaal. Dan zorgen we er voor dat de kwaliteit bij je volgende bestelling weer is zoals je van ons gewend bent! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Tamara
7 december 2024

Super dat het bezorgd wordt! Het eten was erg lekker, helaas was de patat en burgers koud

Reactie van Restaurant the Lake

Hi Tamara, Bedankt voor je positieve feedback, al vinden we het jammer dat de warme gerechten koud zijn geleverd. Dat is natuurlijk niet zoals het hoort. We kunnen helaas niet zien bij welke bestelling deze review hoort, maar als je ons een e-mail stuurt op klantenservice@thelakerestaurant.nl, kijken we graag samen naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team The Lake

george bookelman
6 december 2024

Ongekend lekker en hoge kwaliteit

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi George! Wat fijn om zo snel weer een mooie review van je te mogen ontvangen! Het maakt ons ontzettend blij om te zien dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je vertrouwen en je enthousiasme, dat betekent veel voor ons. Tot snel bij je volgende bestelling! Team The Lake

Maaike Braas
5 december 2024

Was heerlijk!

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Maaike, bedankt voor je mooie beoordeling! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen een review achter te laten. We kijken uit naar je volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team The Lake

george bookelman
4 december 2024

Morgen weer

Reactie van Restaurant the Lake

Hi George, Bedankt voor je positieve review! Erg fijn om te horen dat je tevreden was met de kwaliteit en de bezorging. We kijken uit naar je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team The Lake

IdeM
30 november 2024

Al vaker besteld bij the Lake en iedere keer prima gegeten! Wordt bijzonder snel geleverd en is zelfs voor ons als grote eters ruim voldoende en mooi en smakelijk bereidt.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi IdeM, Wat leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn! Bedankt voor je mooie review. We vinden het geweldig dat je iedere keer weer geniet van onze gerechten. Graag tot snel! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Lia van der Meer
30 november 2024

Het was weer heerlijk, maar het zag er eerder toch mooier uit. De doos is anders en het was iets minder wow!

Reactie van Restaurant the Lake

Dag Lia, Bedankt voor je mooie en eerlijke review. Super om te horen dat het weer lekker heeft gesmaakt. We nemen je opmerking over de presentatie mee in ons volgende teamoverleg. Met vriendelijke groet, Team The Lake

A.G.A. Dekker
30 november 2024

Heerlijk gegeten!

Reactie van Restaurant the Lake

Beste A.G.A., Bedankt voor mooie review. Fijn om te horen dat je bestelling in de smaak viel. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Remco
26 november 2024

Het eten was erg lekker, onze complimenten

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Remco, Bedankt voor je review! Erg fijn om te horen dat je bestelling in de smaak viel. Wie zien je graag gauw weer terug. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Monique
25 november 2024

Heerlijke gerechten en wij hadden een nette vlotte bezorging. The lake is een van onze favorieten.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Monique, Wat een mooie review, dank je wel! We zijn blij om te horen dat je zo genoten hebt en dat alles vlot verliep. Fantastisch om te weten dat we een van je favorieten zijn! We kijken ernaar uit om je snel weer van een heerlijke maaltijd te voorzien. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Inge
25 november 2024

Eerste bestelling, diverse sushi besteld. Ik heb er helaas niet van genoten. Te grote stukken/plakken zalm die daardoor moeilijk weg te krijgen waren, zware mayonaise en andere saus die overheersen, rijst had dan weer niet echt smaak van zichzelf (had saus eraf gehaald zover dat kon). Jammer. Het leek heel wat, maar viel qua smaak echt tegen. Bezorging was half uurtje te laat, netjes op een zondag. Bezorger was heel vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Inge, Bedankt voor je uitgebreide feedback. We vinden het jammer om te horen dat de sushi niet aan je verwachtingen voldeed. We nemen je opmerkingen over de smaak en presentatie mee om onze gerechten te verbeteren. Fijn om te horen dat de bezorger vriendelijk was, al begrijpen we dat de vertraging ook vervelend was. We zouden dit graag verder met je bespreken en een oplossing bieden. Zou je ons willen mailen op klantenservice@thelakerestaurant.nl? Met vriendelijke groet, Team The Lake

Nick Peters
20 november 2024

bestelling geplaatst om 18:00, mail ontvangen verwachte bezorgtijd van 19:15 (wat zeker prima is op een zaterdag). om 19.25 belde er iemand dat de bestelling bijna de deur uit ging en met 15 min wel verwacht werd. Bestelling bezorgd om 20.35. Dat is dus ruim een uur na het belletje dat het iets later zou zijn en ruim 2.5 uur na bestelling. Je begrijpt dat er toen al het nodige gegeten was en we eigenlijk geenszins trek meer hadden in het eten terwijl we voor 100 euro aan eten besteld hadden. De bezorger bood overigens ook geen nederige excuses aan o.i.d.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Nick, Bedankt voor je eerlijke feedback. Het spijt ons enorm dat de bezorging zoveel langer duurde dan aangegeven. Dit is absoluut niet de ervaring die we willen bieden, en we begrijpen ook hoe frustrerend kan zijn, zeker bij een grote bestelling. We werken intern hard om onze communicatie en bezorgtijden te verbeteren. Als je ons een e-mail wilt sturen op klantenservice@thelakerestaurant.nl, kijken we graag samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Debbie
19 november 2024

Heerlijk en op de aangegeven tijd.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Debbie, Wat fijn om te horen dat alles naar wens was! Bedankt voor je mooie review. We hopen je snel weer te mogen bedienen. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Merel
16 november 2024

Het eten was erg lekker, volgende keer bestellen we misschien iets eerder vanwege de bezorgtijd :)

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Merel, Bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat het eten lekker was. We begrijpen dat de bezorgtijd soms wat langer kan duren en waarderen je geduld. Hopelijk kunnen we je de volgende keer nog sneller van een heerlijke maaltijd voorzien! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Jake
16 november 2024

top👌🏻

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Jake, Bedankt voor je review! We zijn blij dat je tevreden bent en kijken ernaar uit om je snel weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Alex
13 november 2024

Heerlijk eten! Snelle bezorging,sneller dan verwacht!

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Alex, Bedankt voor je review! Super dat het eten smaakte en snel bezorgd was. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Nadine
13 november 2024

Heerlijk gegeten! En een leuke verrassing voor de jarige Job!

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Nadine, Wat fijn dat jullie lekker hebben gegeten en dat de verrassing geslaagd was! Bedankt voor je review, en graag tot snel! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Babs
11 november 2024

De sushi is echt een aanrader

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Babs, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je geweldige review, dit motiveert ons team enorm. We kijken ernaar uit om je snel weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Mulder
10 november 2024

17u besteld, levering zou 45 a 60 min duren, via mail tijd van 18.15 leveren. Wordt 18.20 gebeld gaan er nu aan beginnen, leveren met 20 minuten, het wordt 19.15 geleverd! Laatste keer dat ik bij Lake bestel!

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Mulder, Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat het erg frustrerend is dat je bestelling later werd bezorgd dan verwacht, en we bieden hiervoor onze excuses aan. Het was op dat moment uitzonderlijk druk, wat de bezorgtijden helaas heeft beïnvloed. We werken eraan om onze service te verbeteren en deze situaties beter op te vangen. We zouden het fijn vinden om samen tot een oplossing te komen. Zou je ons een bericht willen sturen via klantenservice@thelakerestaurant.nl? We hopen je bij een volgende bestelling een betere ervaring te kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Mariëlle Siewertsen
10 november 2024
Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Mariëlle, Bedankt voor je review! We waarderen je feedback en werken er hard aan om onze service te verbeteren. We hopen je een volgende keer een nog betere ervaring te bieden! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Karin Spijker
3 november 2024
Reactie van Restaurant the Lake

Hi Karin. Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je genoten hebt en hopen je snel weer te mogen bedienen. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Carolien Broersen
2 november 2024
Reactie van Restaurant the Lake

Hi Carolien. Dank je wel voor de fijne review! Geweldig om te horen dat je hebt genoten. We zien je graag snel weer terug! Met vriendelijke groet, Team The Lake

De geus
2 november 2024

Het eten was 25 minuten te vroeg, we waren nog niet thuis. Daardoor koud eten voor de deur. Iets opwarmen komt de kwaliteit niet ten goede

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi De geus, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je bestelling te vroeg is bezorgd en daardoor is afgekoeld. We begrijpen dat dit de ervaring heeft beïnvloed en dat dit niet de bedoeling was. We zullen dit bespreken met ons bezorgteam om beter op de timing te letten in de toekomst. We zouden je graag een oplossing bieden, zou je ons willen mailen op klantenservice@thelakerestaurant.nl? We hopen je de volgende keer een betere ervaring te kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Leo
31 oktober 2024

Twee pokebowls besteld die altijd met 2 sauzen werden geleverd. Nu niet. Bij telefonisch contact werd aangegeven dat dit zo hoorde. Alle pokebowls worden met saus geleverd maar deze niet meer. Heel vervelend, zo'n droge bak rijst. De patat van eveneens bestelde loaded fries leek de frituurpan meerdere keren van binnen gezien te hebben. Hard en oud. Tegenvaller voor de flinke prijzen die gerekend worden. Dit zijn we beter gewend

Reactie van Restaurant the Lake

Hi Leo. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We nemen je feedback serieus en zullen dit met ons team bespreken om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. We hopen je in de toekomst weer een maaltijd te bieden die aan je verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Siem
30 oktober 2024

Heerlijk gegeten. Keuze uit diverse gerechten. Kip is anders dan we gewend zijn maar dat is personen. We zullen zeker nog eens bestellen.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Siem, Bedankt voor je fijne review! Wat leuk om te horen dat jullie genoten hebben en de diverse keuzes hebben kunnen waarderen. We hopen jullie snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Mariëlle
27 oktober 2024

Helaas was de sushi door elkaar gehusseld in de doos. Daarnaast was de de rijst erg plakkerig en de smaak beduidend minder dan anders. Het was door de plakkerige substantie moeilijk om de stukjes weg te krijgen. Al bij al helaas niet zoals we gewend zijn van jullie! Volgende keer hopelijk weer beter! Groet, Mariëlle Jacobs

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Mariëlle, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat de sushi en rijst deze keer niet aan je verwachtingen voldeden. Dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden. We willen dit graag met je goedmaken! Zou je ons een e-mail willen sturen op klantenservice@thelakerestaurant.nl? We hopen je snel weer de kwaliteit te kunnen bieden die je van ons gewend bent! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Fam Boots
25 oktober 2024
Reactie van Restaurant the Lake

Hi Fam Boots. Dank je wel voor de fijne review! Geweldig om te horen dat je hebt genoten. We zien je graag snel weer terug! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Leanne
25 oktober 2024

Heerlijke sushi. Helaas was de bestelling niet compleet, de verse wasabi zat er niet bij. Werd prima opgelost. Bezorging was 10 minuten later, maar hier werd ik van tevoren over gebeld dus dat was prima

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Leanne, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je genoten hebt van de sushi en dat we het gemis van de wasabi naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. We streven er altijd naar om de service soepel te laten verlopen, dus goed om te weten dat de communicatie over de bezorgtijd duidelijk was. We kijken ernaar uit om je snel weer te mogen bedienen! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Carmen Schrader
23 oktober 2024
Reactie van Restaurant the Lake

Hi Carmen. Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je genoten hebt en hopen je snel weer te mogen bedienen. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Bo
17 oktober 2024
Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Bo. Bedankt voor je fijne review! We zijn blij dat je genoten hebt en hopen je snel weer te mogen bedienen. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Ronald
15 oktober 2024

Heerlijke gerechten!!

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Ronald, Wat fijn om te horen dat je genoten hebt van onze gerechten! We waarderen je feedback enorm en kijken ernaar uit om je snel weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Janita
14 oktober 2024

Wij hadden gekozen voor sushi met zalm, tonijn, garnalen en eend. De verschillende sushi was dusdanig bereid met allerlei groenten en sausjes dat wij geen idee hadden niet konden welke sushi wij aan het eten waren. Dat was niet te zien maar bovenal niet te proeven. Erg jammer. De sushi smaakte op zich ok. Maar geen vis geproefd helaas.. De bezorging was verder keurig alleen duurde het wat lang.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Janita, Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat de sushi niet aan je verwachtingen voldeed en dat de vis niet goed naar voren kwam in de smaken. We begrijpen dat je de verschillende soorten sushi duidelijker had willen proeven. Dit is niet de ervaring die we willen bieden, en we zullen je opmerkingen meenemen om de gerechten te verbeteren. We waarderen ook je positieve feedback over de bezorging en zullen werken aan het verbeteren van de snelheid. Hopelijk geven we je bij je volgende bestelling een betere ervaring! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Kiki
14 oktober 2024

Je moet wel geduld hebben, bezorgen duurt vaak erg lang. Bestelling gedaan om 17:15, en pas om 18:30 ons eten. Het is het wachten wel waard, en ze bellen netjes. Maar als je al vroeg besteld is dit wel vervelend. Loaded fries zijn echt abnormaal lekker. Je krijgt veel ook.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Kiki, Bedankt voor je feedback! We begrijpen dat het wachten soms vervelend kan zijn, vooral als je vroeg bestelt. We doen ons best om de bezorging zo snel mogelijk te maken en vinden het fijn dat je onze communicatie en de kwaliteit van het eten waardeert. We zijn blij dat je genoten hebt van de loaded fries! We hopen je snel weer te mogen bedienen. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Marcel
13 oktober 2024

Heerlijk gegeten. Netjes verpakt. Mooi optijd geleverd. Prijs was netjes. We gaan vaker bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Marcel, Wat fijn om te horen dat je genoten hebt van je maaltijd en tevreden bent over de levering! Bedankt voor je positieve woorden. We kijken ernaar uit om je vaker van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Jef Damsma
13 oktober 2024
Reactie van Restaurant the Lake

Hi Jef. Bedankt voor je review! We zijn blij dat je genoten hebt en hopen je snel weer te mogen bedienen. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Simone
12 oktober 2024

De pulled chicken was een sterke onaangename smaak

Reactie van Restaurant the Lake

Hi Simone. Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de pulled chicken niet naar verwachting was en je de smaak onaangenaam vond. Dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden. We zullen je opmerkingen met ons team bespreken om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. We hopen je in de toekomst een betere ervaring te bieden! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Sanne
12 oktober 2024

Super!

Reactie van Restaurant the Lake

Hi Sanne. Wat fijn dat je genoten hebt! Bedankt voor je positieve review, we kijken uit naar je volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Esther
9 oktober 2024

Heerlijke verse sushi.

Reactie van Restaurant the Lake

Hi Esther. Dank je wel voor je mooie review! We zijn blij dat je het lekker vond en hopen je snel weer van dienst te zijn. Hartelijke groet, Team The Lake

Marco Jonk
6 oktober 2024
Reactie van Restaurant the Lake

Hi Marco. Super dat je tevreden bent! We stellen je feedback enorm op prijs en hopen je snel weer te bedienen. Vriendelijke groet, Team The Lake

YOE Damesmode
2 oktober 2024

1e keer besteld bij the lake en meteen enthousiast !! Erg goede smaken en volgens mij erg vers allemaal. Mooi opgemaakt, handige verpakking met de bakjes en fijne stokjes. Hier gaan we vaker bestellen😊

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi YOE Damesmode, Wat fijn om te horen dat je genoten hebt van onze gerechten! We waarderen je feedback enorm en kijken ernaar uit om je snel weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Jasmin Salzer
30 september 2024

Lekker op tijd gebracht. De sushi was heerlijk. Bedankt! Fijn dat er gebeld werd over de keuze van de sushi. Top service. De rest was ook heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Jasmin, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je positieve feedback. We zijn blij dat je van de sushi en de service hebt genoten. We hopen je snel weer te mogen bedienen! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Manon
30 september 2024

Ontzettend lekker gegeten! Beste sushi die er in deze omgeving is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Manon. Dank je wel voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent over de sushi en de service. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We kijken uit naar je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team The Lake

Jessie
29 september 2024

Bezorging meer dan een half uur te laat. Eten is wel lekker!

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Jessie. Bedankt voor je feedback! Het spijt ons dat de bezorging langer duurde dan verwacht. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn en zullen dit met ons bezorgteam bespreken. Fijn dat je het eten wel lekker vond! We hopen je de volgende keer een snellere ervaring te kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Rijsdijk
27 september 2024

Voor de verjaardag van mijn dochters weer lekker sushi besteld. We hebben weer intens genoten met z'n allen! Bezorging was buitengewoon vlot, en porties ruim. Alles perfect!

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Rijsdijk, Wat leuk om te horen dat jullie de verjaardag van je dochter met onze sushi hebben gevierd! We zijn blij dat alles naar wens was en dat jullie hebben genoten. Fijn dat de bezorging snel was en de porties ruim genoeg! We hopen jullie snel weer te mogen bedienen voor een volgende speciale gelegenheid. Met vriendelijke groet, Team The Lake

M
23 september 2024

Helaas duurt het altijd 2 uur langer dan de of afgesproken tijd of na dat je gebelt bent ook nog na een belofte van over max 5 a 10 minuten gaan we rijden duurde het alsnog 50 minuten. Is al 3x gebeurt. Het eten is fantastisch maar de bezorging (en ik bestel bewust via de app niet) is vreselijk te noemen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi M. Bedankt voor je eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat de bezorging telkens zoveel langer duurt dan verwacht. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn, vooral als er beloften worden gemaakt over de levertijd. We nemen je opmerkingen serieus en zullen ons bezorgproces opnieuw bekijken om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Fijn om te horen dat je het eten fantastisch vindt! We hopen je snel weer te kunnen bedienen, maar dan met een snellere bezorging. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Linda
23 september 2024

Het was weer smullen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Linda. Dank je wel voor je mooie review! We zijn blij dat je het lekker vond en hopen je snel weer van dienst te zijn. Hartelijke groet, Team The Lake

Marjon
22 september 2024

Zoals altijd zijn we over de kwaliteit van de producten erg tevreden. We bestellen niet voor niks regelmatig natuurlijk! De sushi is heerlijk, de vis is goed, de zalm ebi sprong er bovenuit! Heerlijk! Maar over de bezorging zijn we dit keer echt niet te spreken. De bestelling kwam drie kwartier te laat, maar geen woord erover van de bezorger. Erg jammer...

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Marjon, Bedankt voor je geweldige feedback over de kwaliteit van onze sushi! We zijn zo blij dat je de zalm en ebi lekker vond. Echter, het spijt ons dat de bezorging deze keer niet op tijd was en dat de bezorger geen uitleg heeft gegeven. Dit is zeker niet de service die we willen bieden, en we zullen dit met ons bezorgteam bespreken om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. We waarderen je loyaliteit en hopen je bij je volgende bestelling weer een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Team The Lake

Valentijn
19 september 2024

Zo gigantisch lekker

Reactie van Restaurant the Lake

Hoi Valentijn, Wat geweldig om te horen dat je zo genoten hebt! Bedankt voor je lieve woorden. We zijn blij dat alles naar wens was en hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team The Lake